Info vedr. afhentning

Så er der igen mulighed for at købe vores populære klubtøj. Vi samarbejder, med Intersport med hensyn til indkøb/tryk og det vil derfor være muligt at prøve størrelser i butikken i Stege.

Sweat sættet er med Navy blå hoodie og sorte bukser.

Der kan vælges 3 forskellige farver på t-shirten (Navy blå, Club Cobolt, eller lyseblå).

T-shirt og hoodie er med stort klublogo på ryggen og navn på brystet.

Bukserne har har navn på det ene bukseben og lille klublogo på det andet.

Taskerne kan vælges i 2 str. og er med klublogo på siden og navn på toppen.

Sidste chance for at bestille er d. 12 November. Herefter bliver bestillingen sendt afsted og der vil forhåbentligt være muligt at kunne give tøjet f.eks som julegabe.

Først når tøjet er udleveret bliver der trukket penge fra jeres konto. Vil i være søde at sørge for jeres betalingsoplysninger er opdaterede, hvis i nu har fået nyt kort i løbet af året.

Ved spørgsmål kontakt Dan Christoffersen på 29926633 eller formand@moens-hk.dk

Craft hoodie barn
Beskrivelse
Hoodie med atletisk pasform og sporty design til pausen mellem træningerne. Fremstillet af blødt bomulds- og polyester materiale som giver høj komfort. Mesh på hættens inderside. Med navn på brystet og stort klublogo på ryggen
Craft Hoodie med lynlås barn
Beskrivelse
Community FZ Hoodie er en moderne hoodie med gennemgående lynlås foran, atletisk pasform og sporty design til pauser mellem træningerne. Hoodien er fremstillet i et blødt og funktionelt polyester-/bomuldsmateriale som giver høj komfort. Trøjen er med navn på fronten og stort klublogo på ryggen.
Craft Hoodie voksen
Beskrivelse
Hoodie med atletisk pasform og sporty design til pausen mellem træningerne. Fremstillet af blødt bomulds- og polyestermateriale som giver høj komfort. Mesh på hættens inderside. Med navn på brystet og stort klublogo på ryggen.
Craft Hoodie med lynlås Voksen
Beskrivelse
Community FZ Hoodie er en moderne hoodie med gennemgående lynlås foran, atletisk pasform og sporty design til pauser mellem træningerne. Hoodien er fremstillet i et blødt og funktionelt polyester-/bomuldsmateriale som giver høj komfort. Trøjen er med navn på fronten og stort klublogo på ryggen.
Sweat pants barn
Beskrivelse
Community Sweatpants er bløde og behagelige bukser med sidelommer, konisk pasform og sporty design til pauser mellem træningerne. Bukserne er fremstillet i et blødt og funktionelt polyester-/bomuldsmateriale, som giver høj komfort. Benender uden manchetter. Med et lille klublogo på låret, samt navn på modsatte lår
Sweat pants Voksen
T-shirt barn
Beskrivelse
Spilletrøje i elastisk, funktionelt materiale, med god fugt transport og effektiv regulering af kropstemperatur for maksimal ydelse. God elasticitet og ergonomisk design giver en behagelig pasform og bevægelsesfrihed. Med stort klublogo på ryggen og navn på brystet.
T-shirt voksen
Beskrivelse
Spilletrøje i elastisk, funktionelt materiale, med god fugt transport og effektiv regulering af kropstemperatur for maksimal ydelse. God elasticitet og ergonomisk design giver en behagelig pasform og bevægelsesfrihed. Stort logo på ryggen og navn på brystet.
Squad duffelbag
Beskrivelse

Klassisk træningstaske med slidstærk yderside i polyester, forstærket inderside i PU, indvendig skopose via den ene endelomme samt skulderrem.

Materiale: Polyester/ Forstærket PU

Volume: 33/38 L